ilia24.gr
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019 17:56

«Ο πειρατής των ερτζιανών» Ραδιοφωνικός σταθμός Αμαλιάδος

 

Της Πουλχερίας Γεωργιοπούλου

 

«Ο πειρατής των ερτζιανών» Ραδιοφωνικός σταθμός Αμαλιάδος είναι ο τίτλος του ντοκιμαντέρ που δημιούργησαν οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Αμαλιάδας με θέμα τον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό, υπό την καθοδήγηση του σκηνοθέτη Νίκου Αναγνωστόπουλου και προβλήθηκε την 1η Δεκεμβρίου 2019 στο Cine – Cinema στην Αμαλιάδα, στο πλαίσιο της τελετής έναρξης του KIDS&DOCS.

KIDS & DOCS ΣΤΗΝ ΑΜΑΛΙΑΔΑ

22 χρόνια Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας, 19 χρόνια Camera Zizanio, 4 χρόνια Kids & Docs στην Αμαλιάδα, διαγωνιστικό πρόγραμμα ταινιών ντοκιμαντέρ σε μια πόλη που «βρίσκει τον βηματισμό της» ως πόλη του ντοκιμαντέρ.

«Ο πειρατής των ερτζιανών» Ραδιοφωνικός σταθμός Αμαλιάδος

Στο συγκεκριμένο εργαστήριο συμμετείχαν μαθητές της τρίτης και της δευτέρας τάξης του 3ου Γυμνασίου Αμαλιάδας, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ζήλο στα γυρίσματα.

Ανέλαβαν να μάθουν και να καταγράψουν την ιστορία του Ραδιοφωνικού Σταθμού, μέσα από μαρτυρίες ανθρώπων της πόλης και αρχειακό υλικό.

Το εργαστήριο ντοκιμαντέρ είναι ένα σημαντικό και πολύτιμο μέσο, μη τυπικής εκπαίδευσης για τη δημιουργία κριτικής σκέψης, κοινωνικής συνείδησης και ανάπτυξης της φαντασίας των μαθητών.

Κατά την διάρκεια του εργαστηρίου τα παιδιά μαθαίνουν την γλώσσα του κινηματογράφου, εξοικειώνονται με τις τεχνικές του και τις βασικές αρχές σκηνοθεσίας, μυούνται στα εκφραστικά του μέσα και καθοδηγούνται στη έρευνα του επιλεγμένου θέματος, καθώς και στη δημιουργία σεναριακού σχεδιάσματος που θα βοηθήσει στην οργάνωση των γυρισμάτων.

Κατανοούν και μοιράζονται τους ρόλους του κινηματογραφικού συνεργείου. Μετά από μια σειρά μικρών ασκήσεων με την κάμερα, ακολουθεί η διαδικασία των γυρισμάτων και η ταινία ολοκληρώνεται, μπαίνοντας στο τελικό στάδιο που είναι το μοντάζ.

Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι η εξοικείωση και η οικειοποίηση από τα παιδιά και τους νέους των εργαλείων της οπτικοακουστικής έκφρασης και δημιουργίας. Η κατάκτηση όχι μόνο ψηφιακού, οπτικοακουστικού και αισθητικού εγγραμματισμού και συνακόλουθα η αποκωδικοποίηση της γλώσσας της εικόνας, αλλά και η απόκτηση πολλαπλών εγγραμματισμών, όπως διαπολιτισμικός, κριτικός, κλπ. Επίσης, η ανάπτυξη της φαντασίας, η ικανότητα στην ομαδική εργασία, η ανακάλυψη της ατομικής κλίσης, η απόκτηση δεξιοτήτων, η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης κλπ.

Πατήστε εδώ για να δείτε το ΒΙΝΤΕΟ https://www.facebook.com/ilida911/videos/518420662085840/UzpfSTEwMDAwOTEzOTA1NTk2MDpWSzoyOTU3NDk4NjQ3NjQ4MDcz/?multi_permalinks=2957498647648073&notif_id=1576144921069771&notif_t=group_activity

Προσθήκη σχολίου

Σιγουρευτείτε πως έχετε εισάγει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με το σύμβολο (*). Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.