ilia24.gr
Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2019 14:10

Χριστούγεννα και διατροφή: Tips για να μην πάρεις ούτε ένα κιλό αυτές τις γιορτές!

 

Απο την Διαιτολόγο-Διατροφoλόγο Χριστακοπούλου Μαρία

 

 Η Πιο όμορφη Γιορτή του χρόνου ήρθε, δώρα , τραπέζια  επισκέψεις όλα αυτά συνοδεύονται με καλο φαγητό και πότο. Εμεις όμως πως πρεπει να προσεξουμε? Θα στερηθουμε η μπορουμε να  τρωμε με μετρο? Ποσα γλυκα επιτρεπεται και πόση συχνοτητα αλκοολ? Αναλυτικα θα  δώσουμε χρησιμες  συμβουλες για  να παραμείνουμε στα κιλα μας σε ολες τι Γιορτες.

Τις Ημέρες αυτές δεν αλλάζει τίποτα ! Η ημέρα πρέπει να ξεκινάει απαραίτητα με το Πρωινό μας !!!! δεν το παραμελούμε επειδη μεσα στην ημερα θα επιλεξουμε πιο   παχυντικα φαγητα ισα ίσα που πρεπει να ενεργοποιησουμε τον μεταβολισμο μας  με ένα καλο πρωινο !

Σηκωθείτε από τον καναπέ! Βγείτε εξω καντε μια βολτα στα μαγαζια… περπατήστε , κανε βολτα χωρις το αμάξι . Είναι μια καλη ευκαιρια να γυμναστειτε χωρίς Κοπο και  κουραση, έστω και αυτό είναι σημαντικη λεπτομέρεια! 

Μη ξεχνατε μαζι σας παντα το Νερο σας  βασικος κανονας  !!!! Καθημερινα 2 με 2,5 λιτρα νερό!!!

Bασικά Τips..

  1. Να αποφεύγετε να πίνετε μεγάλες ποσότητες νερού αμέσως μετά το φαγητό.
  2. Να μασάτε αργά την τροφή και να ξεκινάτε πάντα από την σαλάτα.!!
  3. Να αποφεύγετε το αλάτι.

Επίσης η Λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά. . . !!!!!!

  • Μην  Τσιμπολογάτε  συνέχεια μικρά γλυκάκια , σοκολατάκια  και σοκολάτες καθώς  έιναι πλόύσια σε λιπαρα με πολλες θερμίδες. Κανεις δεν έμεινε στο  ένα μόνο.
  •  Τρώμε όλα κρέατα χωρίς όμως την Πέτσα , αφήστε την στην άκρη του πιάτου σας καθώς είναι πλούσια σε λιπαρά.
  •  Τρώμε άγρα  για να μπορέσουμε να καταλάβουμε ποτε θα χορτάσουμε!
  • Μη ξεχνάτε τα 5 γευματα σας ! μεγαλο μυστικο για τον μεταβολισμο σας .. Προσπαθήστε να έχετε ισορροπημένες  τις ώρες όλων των γευμάτων !!!

 

Μελομακάρονα ή Κουραμπιές

Πρόκειται για δύο πολύ αγαπημένα και γιορτινά γλυκά, τα οποία ωστόσο έχουν πολλές θερμίδες . Μπορεί να είναι μικρά σε μέγεθος αλλά μεγάλα σε θερμιδική αξία !!

Το μελομακάρονο: περιέχει ελαιόλαδο & καρύδια αποτελούν πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών βιταμινών (κυρίως Ε) και ωφέλιμων λιπαρών (μονοακόρεστα και πολυακόρεστα), λιπαρά. Επίσης το μέλι με τα καρύδια προσφέρει στον οργανισμό βιταμίνες του συμπλέγματος Β, με αποτέλεσμα να ενισχύεται η πνευματική διαύγεια, η μνήμη και η καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Η κανέλλα η οποία προστίθεται στα μελομακάρονα περιέχει ποσότητα σιδήρου με μεγάλη βιοδιαθεσιμότητα και σε συνδυασμό με τη βιταμίνη C του ξύσματος πορτοκαλιού τονώνει την άμυνα του οργανισμού και συμβάλλει στην πρόληψη της αναιμίας.

Ο κουραμπιές: Το βούτυρο το οποίο προστίθεται στον κουραμπιέ έχει αυξημένη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά οξέα, τα οποία αυξάνουν τα επίπεδα τόσο της ολικής όσο και της κακής χοληστερόλης του αίματος και σχετίζονται μακροπρόθεσμα με πολλά χρόνια νοσήματα. Επιπρόσθετα, οι κουραμπιέδες είναι πλούσιοι σε ζάχαρη, η οποία απειλεί την υγεία των δοντιών και η υπερβολική πρόσληψή της είναι πιθανόν να οδηγήσει σε παχυσαρκία.

Συμπερασματικά καταλήγουμε στο γεγονός ότι είναι προτιμότερο να επιλέγουμε μελομακάρονο παρά κουραμπιέ!! Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να υπάρχει υπερβολική κατανάλωση , καλό είναι να μην υπερβούμε τα 3 την εβδομάδα για να έχουμε ένα ισορροπημένο τρόπο διατροφής.



Παν μέτρων Άριστον λοιπόν. . Ενυδάτωση καθημερινά,  φρούτα  Σαλάτες και   αποφεύγουμε τα Τηγανητά!!!

Αυτές τις ημέρες, γεμίστε το τραπέζι σας με αγάπη, υγεία & ηρεμία αλλά όχι με θερμίδες. .!

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ - BSc

ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ * DNA *

28ης Οκτώβριου 16, Πύργος | Tηλ.: 2621027272 | Κιν: 6988891045

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προσθήκη σχολίου

Σιγουρευτείτε πως έχετε εισάγει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με το σύμβολο (*). Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.